Nurbanusancak Aydanurisik 33. Haftamdan beri var bende sertleşme ve bebek toplanması 36+6’yım şu an hâlâ var😅🥰
Mervetrkgl Aydanurisik 33+2 deyim bugün dr a sordum sancı olmadığı sürece korkulacak bişey yok normal dedi
Hryedz Aydanurisik 33+6 yım ve ınanılmaz sertlesme sorunu yaşıyorum magnezyum sabah akşam kullanıyorum ama nafile cok zorluyor
Aydanurisik Nurbanusancak 34. Haftadayiz biz de bayadir var kulaktan duyma bende kasılmalar bu şekilde başlıyormuş diye duydum normalde sezeryan olucaz mecburi ve İstanbul’da olması gerekir normal doğum sancısı hemde sezeryan cemek istemiyorum
Aydanurisik Mervetrkgl ya aniden gelirse dün hsberde gördüm metrobuste doğum yapmak zorunda kaldı kadın hastaneye yetişemedi ambulans gelene kadar da bebiş doğdu
Nurbanusancak Aydanurisik evet ama düzenli olması önemli gün içerisinde bir kaç defa olup geçiyorsa sorun değil diye biliyorum. Benim nst’de sancımda çıkıyor ama düzenli olmadığı için sorun olmuyor.
Minnaksever Aydanurisik benim çok erken başladı 18.haftadan beri yaşıyorum ikinci gebeliğim bi de magnezyum da başından beri kullanıyorum başka hiç bir sorunum da yok 🙂 yani daha ne kadar büyür bilemicem 😁
Aydanurisik Minnaksever tek korkum erken habersiz doğum sezeryan olmam lazım ben Tekirdağ da yaşıyorum çam ve sakura hastanesine gitmemiz gerekicek
Hryedz LoisLane saymadım benım rahım hareketlı cıktı dr enfeksıyondan suphelendı tahlıl ıstedı sonucu beklıyorum