Bende 22.haftayim. bende de bı kaç gündür önceki hareketlerine göre azalma var. Dediğiniz gibi azamlmanin yanında siddedtini da az hissediyorum. Sanki önceden daha güçlü vuruyordu, dönüyordu. Şimdi azaldı gibi. Ama bende 2 gün önce Dr A gittim. Bı sıkıntı görünmüyor gayette hareketli aslında dedi Dr. Belki büyüme haftasından kaynaklıdır, ya da biz cok ayakta geviriyorsak günü az hissediyor olabiliriz. Sağlıkla gelsinler inşallah 🌸