Bu benim ikinci gebeliğimdi daha yeniyim de neyse salı günü aniden başlayan kanamam oldu parça parça pıhtılarımda geliyor o zaman anladım düşük yaptığımı direk kadın doğum aciline gittim beta değerime baktılar 2100 dü hem karın ultrasyonu olsun hem de alt muayeneden de baktılar kese göremediler 2 gün sonra tekrardan betana bakacağız dediler bugün gittim beta için kanımı verdim az önce sonucu çıktı 430 a düşmüş 2100 den anladığım kadarıyla düşük yaptım sizin de başınıza bu olay geldi mi kızlar