Cisemk Kızlar 15+3 üm hala midemde yanma oluyo oda midemi kaldırıyo. Böyle yemek borum yancakmıs gibi sanki. Bu belirtiler ne zaman geçiyor hani balayı dönemine giriyorduk😭😭😭
Zhdsngz Ben 23 deyim kötü birşey yedigimde aynen söylediğin gibi oluyor acı sıcak baharatlı yemedikçe sorun yok
Cisemk Zhdsngz benim şu ara evimde sıkıntım var mutfağımı su bastı ve tadilatta bu yüzden hep dısarıdan ywmek durumunda kalıyorum. Birde canımı bu durum cok sıktı acaba psikolojik mi diye düşünüyorum çok zor valla ya😣