2Princess1Mom Adete 4 gün kala test yaptım besbelli pozitifti. Yarım saat sonra tekrar yaptım negatif. Bugün dayanamadım tekrar yaptım adete 2 gün var yine negatif elendim sanırım 😥
mom_baby25 2Princess1Mom Bunu bende yaşadım bu aşılama oldum Ekim de hepsi pozitif çıktı testlerin kan testi verdim negatif 🥲
Edasusari 2Princess1Mom 2Princess1Mom canım benim de son iki gün var. Pazar günü olmam lazım. Bu sabah kaset test yaptım negatif çıktı. Mecbur bekleyeceğiz. Bence test yapma artık kendini strese sokma. Pazar günü hayırlısıyla güzel haber alırız inş.
hayalim35 2Princess1Mom hiç kullanmadım keşke aynı marka olsaydı yapsaydın sağlıklı sonuç olurdu adetini bekle canım inşaallah hakkında hayırlısı olur🌸
2Princess1Mom Gizem1504 Ya eczanede o vardı tek, 3 ay önce düşük yaptım onu da bu testle öğrenmiştim. Adeti beklicem artık yapıcak birşey kalmadı 🥲
Gizem1504 2Princess1Mom arama butonundan bakabilirsin biçok kişide yanlış sonuç vermiş adetine kaç gün var bekle en iyisi
Gizem1504 2Princess1Mom az kalmış bekle en iyisi canım bende düşük yaptım 6 ay önce bu ayın 17sini bekliyrm beklemek zor ama stres yapma
2Princess1Mom Gizem1504 Bu kadar çabuk olmasını beklemiyordum zaten canım 2 aydır korunuyorduk, sadece bu ay korunma olmadı. Yoksa da üzülmem ama pozitif çizgi bi ümitlendirmedi değil hayırlısı olsun ne diyeyim🙏
Gizem1504 2Princess1Mom yumuetlama günlerini takip ettinmi kolay hamile kalınıyor diyorlar nasip kısmet inşallah olur 🌸
2Princess1Mom Gizem1504 Ovulasyon kitleriyle denemedim, kullandığım bir uygulama var adet takibi için ondan takip ettim bi de yumurtlama zamanımı akıntıdan biliyorum ona göre denemiştim