Gokceaybars Merhaba kızlar; Esenler medipol hastanesinde dr. Selma Ömer hanıma giden varmı. Memnunmusunuz.
TueAltunta Canım ben hamileliğim boyunca ona gittim ve onda doğum yaptım 20 gün önce. Mükemmel bir doktor hem bilgisi açısından. Hemde inanılmaz güler yüzlü ve sevecen. Tavsiye ederim
MihriiFb TueAltunta bende yeni forum açmıştım bununla ilgili. Fatma bilgehan gidiyorum ama aşırı ilgisiz geliyor bana. Ne yapmalıyım şubatın ikinci haftası tekrar gitmem gerekiyor ama hiç isteye isteye gidemiyorum bir de cinsiyet öğrenicem:(
TueAltunta MihriiFb kontrol zamanında başka doktora alabilirsin randevunu. Selma hanıma gidersen oda ilk başta biraz ilgisiz gelebilir ama birbirinize alıştıktan sonra seversin eminim :)
Kbrdrmr MihriiFb Fatma hanım mı ilgisiz benim ikinci senem ona gidişim aksine daha çok ilgili o geldi bana 🙏
MihriiFb TueAltunta çok teşekkür ederim :) eşimde o kadar karşı ki erkek işte anlamıyor habire doktor mu gezicez diyor, ilk daha iyi.bir hastaneye gitmiştim ve doktor müthiş ötesi idi. Fakat maddi durum el vermiyor me yazıkki...
TueAltunta MihriiFb bizde ilk başka bir doktora gittik sonra bu hastaneyi çok sevdiğim için buraya geçtim ve hiçte pişman değilim :)
MihriiFb Kbrdrmr yaa bi konuşabilir miyiz seninle rica etsem instahramim verirmisin bana suan hala onunla devam ediyorsan? Ya da ben veririm istersen yazarmisin bana
zehrax merhaba arkadaslar selma ömür hastaneden ayrılmıs hangı hastaneye gectigi konusunda bilgisi olan varmı
Kesosmom zehrax bende bu konuyu merak ediyorum oğlumun doktoruydu tekrar ona gitmek istiyorum nerdeee bu doktor 😪😪😪😪