Canınızı sıkmayın önemli olan bebeğinize sağ Salim kavuşmanız ilk doğumum sezaryen oldu ertesi gün bile çok iyiydim tabiki bünyeler farklı olabilir ama çok büyük bir acısı yok merak etmeyin çocuğunuzu da kucağınıza alınca acı falan pek kalmıyor sağlıkla gelsin bebiş