Gulnarty Arkadaşlar ben 26 haftalık hamileyim,kendimi sezeryana hazirlamisdim,ama doktor doguma engel yok dedi napicam cok korkuyorum kiz bebek bekliyorum,aranizda sezeryan ve ya dogum yapanlar varmi tavsiyeniz nedir?
Cosimaniehaus Gulnarty doktorunuza güveniyorsanız sizi rahatlatacak biriyse normal doğum düşünün. Eğitimlere katılın hala korkunuzu yenemiyorsanız sezaryene yönelin bence. Ben sezaryen oldum. Özelde doğum yapmak istiyordum korktuğum için. Bulunduğum ilçede özel hastane yoktu kliniğe gidiyordum ve doktorum özel hastaneye yönlendiriyordu. Kendi doktorum doğum yaptırsa normal düşünürdüm.
basakc36 Gulnarty sezaryen oldum kendi isteğimle. Doktorum normal olmasına enfel yok dedi ama çok korktuğum için sezaryen oldum. Çarı muayenesi bile yaptıramadım doğru düzgün korkumdan ve çok kastığım için sanırım canım çok yandı. Ama iyi ki sezaryen olmuşum diyorum Sormak istediğin bişe varsa sorabilirsin canım
Zuluss Gulnarty ben kızımı doğurmadan önce 16 saat sancı çektim yapacak bir şey yok çok ağrım oldu ama oki ordan çıktı ya ben nasıl sevindim o ağrıyı falan unutdum gitdi çok güze duygu hem sağlıklıda normal doğum korkma nefes egzersizleri yap o an
Jasmine2426 Gulnarty 30 haftalık benimde vajinal doğuma engel yok dedi korkuyorum ama korkmayan varmıdır bilmiyorum ki ,rüyalarımda hep normal doğum yapıyorum 😂😂bebek nasıl gelmek isterse öyle olsun diyorum bende artık sizde öyle düşünün kendinizi sezeryan diye şartlamayın
Zuluss Jasmine2426 A)hepsi😄 Hepsi bir birinden kötü en kötüsüde tuvaletin geliyormuş gibi olan doğum anı ama bebek çıkınca sanki o ağrılar hiç yokmuş gibi oluyor nasıl bir şeyse Allah Allah mucize resmen kaç saat acı çekiyorsun öleceğini sanıyorsun ama doğurunca hiç bir şey olmamış gibi doğum yerinden inip yürüyorsun 🥰
Nznks Jasmine2426 2 kez normal 1 kez sezeryan oldum normali doğumda hiç bir aşaması korkutucu veya seni senden alan bir acı yok o ana adepte et kendini çok sakin soğuk kanlı ol ve süreç aniden hızlanıyor tak kucağında bebek sakin ol dayanılmaz hiç bir şey yok canım sezeryanda öyle ama işte normal doğuma göre zorlandım ben biraz
1oglanannesi Gulnarty sezeryan olan biri olarak normal düşünüyodum bazı şeyler oldu mecbur sezeryana aldılar o emeliyat anı hiss etdiklerim bildigin kestihini hiss ediyodim acı yok ama hiss ediyosun sonra elleriyle here bi tarafdan mekistiriyo kesdikleti kısmı sonra yine kesiyo kanı garip sömurucü aletle çekiyolar ellerin baglı ayaklarını hiss etmiyosun sanki hapissin bebek çıkıncada yüze bi gülümseme geliyo ki anlatamam sana gösterince hic bisey hiss etmiyosun artık dogrusu bebeyi görur görmez bayımısım ben bide ayıdım beni alıyolar odaya göturuyolar 😂😂ayaklarımı kaldırıyolar bakıyom ayak aa bu benim ayagımmı diyom göruyorum ama yok hiss yok 😂😂sonrasıda felaket bi titreme geliyo iliklerine kadar yuz kat battaniyede örtseler fayda yok 😅sonra o kesilen yerdeki acinin tarifi yok emeliyatdan sonra narkoz etkisinden öksürük tutmuştu beni her öksurdügümde aglıyodum oturup o kadar acıtıyoki emeluyatın yeri o zaman bide güldügünde hem gülüyodum hem aglıyodum 😂😂😂yani canım normal doumda o an yasadin bitti gitti mutlu son ama sezeryanda uzun vaitli acı çekiyon yinede mutlu son tabi ama hayırlısı olsun kısmet ❤️
Jasmine2426 Nznks inşallah benimde öyle olur ilk gebelik korkuyorum normal olcak doğum bi aksilik olmazsa