Bsrokn Bugün doktora gittim kesenin rahmimin sağ tarafında oluştuğunu soyledi 4+4 dedi ama daha bebek oluşmamış bir sıkıntı olur mu 15 kasıma randevu verdi tekrardan gideceğim
_biranneadayi Bsrokn ben de 5+2de gitmiştim kese gördük bebeği göremedik. 7. Haftaya geçince bebeği gördük kalbini duyduk. Çok yeni canım görünmeyebilir daha
hilalccc Bsrokn canım hiç stres yapma ben ilk gittiğimde beta yüksekti ama kesede gözükmedi 1 hafta sonra gittim kese gözüktü ertesi hafta bu daha gititm kalbini duyduk
Beyzadrs Bsrokn sağ tarafınızdaki yumurtalıktan yumurta ile döllenmişsiniz demek ki. Benim de bakarlarken hep sağa bakıyorlar benim de sağda. Büyüdükçe ortalanacaklar :)
Nazo77 Bsrokn benim ön duvarda sağ sol ön arka yukarı farketmez heryerde olabilir altta olunca sıkıntı 👍🏻
Bsrokn Beyzadrs kanaman olur korkma dedi bir de düşük önleyici başlattı beni asıl tedirgin eden durum bunlar oldu