[silindi] İçli köfte, biber kabak dolması doldurup koydum. Buzluk böreği, kurabiye vs bir de salamura koyuyorum
Edoss123 Almira_ dönmesi için erken değil mi ki peki belki de büyümesi ile alakalıdır insan korkuya kapılıyo ister istemez 😊
Almira_ Edoss123 yok sürekli dönüyor bebisler. Baş aşağı olması tekrar yukarı çıkmayacağı anlamına gelmiyor. Şu bol plduhu için istediği gibi donuyir ama 33.haftadan sonra artık yavaştan dönmeler duruyor. Bir noktaya dönüyor uzun süre kalıyor.onenlk olan doğuma yakın baş aşağı olmasi
Rabiamina Neslylmz ben poğaça yaptım onu mecburen pişirip attım. Börek ve strabucks kurabiyesini pişmeden atabilirsin dolap tadı da gelmez. Ayrıca sarma sarıp atacağım fikir olsun dersen bunlar var
Beybyi Neslylmz Ben evde bulunsun diye 6 li yuvarlak yufkadan alıyorum bimden ve çökelek alıyorum tek tek böreği açıp üçgen şeklinde kesiyorum ve içine çökelek maydonoz pupbiber yağ ve maydonozdan yaptığım harcı koyup sariyorum sigara böreği gibi ve buzluğa atıyorum canım isteyince çıkarıyorum tepsiye diziyorum üzerine 1 şişe sade soda döküyorum ve onu çekmesini bekliyorum o çekene kadar buzu da çözülüyor zaten ve üzerine bı yumurta sarısı ve çörek otu döküp fırına atıyorum çok güzel yumuşacık mis gibi oluyor sigara böreği den daha güzel oluyor yağ yok o kadar ve tadı çok güzel pratik ama ben günlük kendimiz için yapıyorum 6 li yufkadan sardiklarim 4 defa falan servis edecek kadar oluyor yediginize göre bağlı
Bhrdnz Neslylmz börek gözleme içli köfte mantı kurabiye attık ama daha çok gelen için değil zor zamanımızda çıkarıp yemek için