Zuluss Ama ultrasonda 32+3 günlüktü doktorum 3 hafta sonra gel dedi 3 haftaya kadar doğurabilirmiyim sizce🤔
Minigiim-vebenn52 Zuluss yok kız ilk doğumun ise 40 a kadar beklerler ve neye göre sezeryan olacağının kararını verdin ki
Zuluss Minigiim-vebenn52 sezeryan demedi doktor bir ikinci doğumum her halde normal olur yada 3 hafta sonra belli olur belki
Melismelo Neden böyle birşey düşündünüz ? Riskli gebelik mi ? Bir sorun gözükmediği sürece 41. Haftaya kadar yolu var bebeğin rahatına bağlı korkmayın yani