Seydanuurr4 Kızlar 34+4 hafta hamileyim bebegimin kilosu 2680 cıktı 2 hafta önce 2440 dı 2 haftada az kilo almıs gibi geldi bana sizce de öyle mi normal mi yoksa 38 de sezaryen olacagım kac kg olur o zamana kadar tahmini olan vae mı
Mervetrkgl Seydanuurr4 bende 33+2 deyim. Bugün bebeğin kilosu 2080 çıktı. Dr bir çok şeyi mümkün olduğu kadar yemememi söyledi. Meyve, şekerli içecek, ekmek, patates,pirinç, tatlı gibi. Ama kilosu fazla mı bebeğin anlamadım
huysuz__ Seydanuurr4 37+5 te 2400 gram doğurdum kızımı, doktor 34 haftaya uyumlu yazdı raporuna. Maşallah çok iyi sizin minnoş 🥰
Aden_simay Seydanuurr4 36+3 de kontrolde 2932 grydi kızım doktor bu haftada çok iyi kilosu dedi bence sizinki normal artık günde 40 gr almaları gerekiyor diye biliyorum 3 kg yi geçer inşallah
Mervetrkgl 100924 bana neden bir sürü şey yasakladı anlamadım. Halbuki başı felan da normal boyutta dedi
Adensah Seydanuurr4 benim bebeğim 32 haftalıkken 2704 gramdı en son 37 gittin 3700 dü kilosu 4000 geçerse sezeryana alıck Salı günü gidicem bakalım büyük ihtimalle sezeryan diyecek bana 🫣
Ebruxxxx Seydanuurr4 bencede aynısını oldu 32 haftada 2200 34 haftada 2400 çıktı çok şaşırdım sonra 36 haftalik gittim 3100 dedi yani artık bu kilo.konusunda doğru olduğuna inancım kalmadı 32 34 hafta arası 200 grm alipta 34 le 36 araasi nasıl 600 grm alıyor anlamış değilim vallahi
Seydanuurr4 Ebruxxxx valla bende şaştım cünkü düzenli muz tahin pekmez kaşar mutlaka yerim dedim kesin 3 kg olmustur düzenli yedim dedim kendimce ama cok sacma geldi 2 haftada 200 gr
Ebruxxxx Seydanuurr4 yanlış ölçüm yapabiliyorlar bence saten olctukleri kiloda 100 200 grm oynayabiliyormus bak şimdi 3100 dedi bana 37 de tekrar gel dedi kesin 2 kilolarda bisey cikcak eminim sıkma canını sağlıklı olsunda bebeislerimiz