Tugcebahar Arkadaşlar merhabalar İkiz gebeliğim var 19 hafta olacaklar Bebeklerde bi sıkıntı olmamasına rağmen ecoprin verdi endişeliyim kullanmalımıyım???
Kubrasrlozd Tugcebahar bende de hiç sorun yok ama erken doğum riskini önlemek için genelde veriliyormuş. Hiç bir zararı yok canım iki canlı olduğumuz için aksine yararı da var zaten düşük dozda başlamış . Endişelenme 🤗
Seyda2323 Benim ilk gebeligimde bebeğin kalbi durduğu için. Şuan önlem amaçlı kullanıyorum doktor belki 7. Aya kadar kullanabiliriz dedi Onda korkulacak bişey yok. Doktor bişey demedimi