Ceriko Kızlar cumartesi yumurta toplamam var. Progesteron değerim 0.7 çıkmış doktorum aramadı daha. Bilginiz var mı iyi bir değer mi bu ??
Deniiizzz Ceriko değerler hastane laboratuvarlarına göre değişebilir ama benim değerim de o aralıklardaydı ve doktorum güzel demişti. Hayırlısıyla toplansın yumurtların inşallah heeepssiiii kaliteli olsun 🙏 🥰