Gebelek ay ne alakası var Sadece birşey yiyemiyorsunuz diye mi böyle söyledi.
Benim annemde kardeşime ve bana hamileyken birşey yiyyemiyormuş kilo veriyormuş 10kilo kadar vermiş sadece kola içebiliyordum diyordu.ilaç bile kullanmamış.
Babanenemler korkudan annemın annesi babasını çagırmış ölür falan diye okadar kötüymüş hamileliği çok şükür sapa sağlamız. Tabi anneminkide biraz cahillik doktorun veridği ilaçları falan içmemesi kola içmesi falan ama.🙃
Yani böyle yemekle bulantıyla ne alakası var insan hamile kadına test yapmadan bilip bilmeden nasıl böyle der bi de doktor olacak şaşırtıcı sen takma bunları canım kadın doğum doktorunu dinle sadece🤷♀️