Asi_07 Bbuusra benim de fazla şeker olabilir diye düşündü doktorum yükleme yaptık şükür onunla alakalı değildi şuan için risk yok karbonhidrat( beyaz ekmek de dahil )hamur işi şekerli gıdalar ve çok fazla tuz tüketiminden uzak duruyorum ve bol su içiyorum ilk gebeliğimde de fazlaydı çok şükür sorun yaşamadım inşallah bu da öyle olur 28 haftalık olduk bakalım bir dahaki kontrolde ne olur siz kaç haftalıksınız
Merve-metin Bbuusra bende de su fazlalığı var karbonhidratı kesti doktorum ekmek pilav makarna hamur işi tatlı şekerli meyveleri yemeyeceksin canım ben 1 aydır sebze,et tavuk ağırlıklı besleniyorum yediklerime içtiklerime dikkat ediyorum önümüzdeki hafta kontrol var inşallah düzelmiştir eğer aynıysa su fazlalığı şeker yüklemesi yapılacak gebelik şekeri de su fazlalığı yapıyormuş diyetle normale dönüyormuş
Rabiamina Bbuusra 31 haftadayim 22 haftadan beri fazla şekerim çıkmadı ama beni bazı şekerli şeyler rahatsız ediyor. Doktorum şekerine dikkat et dedi. Beyaz ekmek ve karbonhidrattan oldukça uzak dur. Ben hiç beyaz ekmek yemiyorum. Meyveye sınır getir yerken de yoğurtla ye. Benim daha fazla artış olmadı seviyesi hep aynı kaldı. Dikkat etmeseydim daha da artabilirdi
548154 Asi_07 bende 28.haftaya giricem amniyon sıvısı fazla çıkmış detaylı ultrasonda şeker yüklemesi yaptırdım normal.cıktı cok şükür perinatolijiye yönlendirdi doktorum baktı detaylı ultrason kağıdıma ama normal dedi siz gittinizmi hic perinatolijiye
Bbuusra Asi_07 Bizimde bugün şeker yüklemesi vardı, çok şükür çıkmadı. Aynen bana da öyle dedi. Zaten gebelik beslenmesi yapıyordum. Şimdi daha da çok dikkat ediyorum. İlk gebeliğimde olmadığı için bu zararı var mı bilmiyorum. 25+4 geçen hafta fazla olduğunu söyledi. Bugünde aynı şekilde. Duruma göre takip edeceğim dedi. Sağlıkla doğsunlar 🌸
PinkBerryy Şekeri tamamen kestim. Hamurişi karbonhidrat hiç yemedim, beyaz ekmek, beyaz undan yapılan her şeyi kestim, makarna pilav yemedim düzeldi.
Bbuusra PinkBerryy Ben diyetisyenle gebelik beslenmesi yapıyorum ama tatlı şeylere karşı aşırı zaafım var. Geçen haftadan bu yana baya azalttım. İnşallah hep böyle devam ederim.
Bbuusra Merve-metin Geçmiş olsun şeker de çıkmaz inşallah. Bizde genetik olmasına rağmen çıkmadı. Beslenme şekli aynısını söyledi. Öyle devam edeceğim.
Asi_07 548154 hayır şuan kadın doğum doktorumla ilerliyoruz o da gitmem gerektiğini felan söylemedi ilerleyen haftalarda ne olur bilemem tabi ama ilk gebeliğimde 32 haftadan sonra perinalojiye yönlendirdi doktorum bikaç hafta takipte kaldım doğumum yaklaştığı için korkulacak bir durum yoktu 39 haftalıkken sezaryen doğum yaptım
Bbuusra Rabiamina Beyaz ekmek yıllardır yemiyorum. Tam buğday yiyordum onu da kestim. Geçen haftadan bugüne dikkat ettim ama aynı çıktı. Şeker e çıkmadı bakalım bundan sonrası için ne diyecek. Sağlıkla doğsunlar inşallah
Asi_07 Bbuusra doktorun dediğini yaparsın birşey olmaz İnşallah Rabb’im hepimize bebişlerini sağlıkla kavuştursun 🤲
Rabiamina Bbuusra bazıları sebepsiz oluyormuş. Ben de dikkat ettim ama ne azalma ne artma oldu. Daha fazla artmasın yeter. Doktorum çok fazla su fazlalığı olan gebem oldu dert etme dedi. Benim normalin biraz üstünde sizin de çok fazla değilse sıkıntı olmaz inşallah
Bbuusra Merve-metin Stres de yapma o da etkiler. Zaten dikkat diyorsan çıkmaz yani inşallah canım. Hayırlı haberlerini yazarsın 🌸
Muhammedmomss Bbuusra tatli turu cok yiyosaniz ondan olur yada sekeriniz vardir doktorunuz soylemistir zaten gerekeni
Bbuusra Muhammedmomss Şekerim çıkmadı ama evet tatlıya düşükünüm. Diyetisyenle liste yaparak gidiyorum ama kaçamaklarım hep tatlıdan oluyor. Birde 10 kilo fazlam da olunca belki onunda etkisi var.
Bbuusra Karamazov Bir sayı vermedi açıkçası normalin üstünde dedi. Bir dahaki kontrole sorarım. Sayı olarak verilen bir değer olduğunu bilmediğim için sormadım
bhtrolcay Bbuusra benimde 26.haftamdan beri suyum fazla şuan 36.haftanın içindeyim. Şeker takibi yapıyorum açlık tokluk çok şükür normal onun dışında kesinlikle şekerli karbonhidratlı beyaz un tatlı hepsini abur cubur hepsini bıraktım diyetle ilerliyorum dikkat ederek ama yinede suyumda azalma olmadı onun dışında başka bi sorunumuz yok sizde stres yapmayın yediklerinize çok dikkat edin mutlaka🌸
Bbuusra bhtrolcay Anlaşılan dikkat de edilse geçen bi şey değil. Zararı olmasın da ben yine dikkat ederim. Teşekkür ederim🌸