Merhaba ben 14+3. Hamileyim ve ilk hamileliğim belde son iki üç haftadır şiddetli ağrı var artk dayanamıyorum kalçadan başlayıp yukarıya doğru sanki bıçak batıyor ve bu hiç durmuyor hamilelikte normal olduğunu biliyorum bel ağrısının ama bu normalmi ne yapmalıyım yardımcı olun çok kötüyüm yürürken otururken normal düz uzanırken bile ağrı var durmadan