Gulsahkaya36381 Kizlar dun yaptırdım bugun sonuclarim su sekilde aclik 81 1. Saat 119 2. Saat 75 normal mi acaba baba 2 saat biraz dusuk geldi de
Rabiamina Gulsahkaya36381 uzun süre aç kalmamaya dikkat et. Bildiğim kadarıyla uzun süre açlıkta böyle oluyor. Ana öğünler arasına ara öğün ekle. Meyve çerez gibi
Gulsahkaya36381 Rabiamina sadece ana ogunleri yiyorum dogru ara ogun yapmiyordum buna dikkat edecegim bundan sonra canim teşekkür ederim
Rabiamina Gulsahkaya36381 rica ederim bana da öyle dediler. Ben yiyorum ama yine de yetmiyor. Uzun süre açlık olunca ani şeker düşüşü ve yükselişi olur ondan dikkat et dedi sadece. Sen yine de doktoruna sor tabi en doğru bilgiyi o verir 😊
Gulsahkaya36381 Rabiamina evet tabi pazartrsi sonuclarimi göstermeye gidicem bakalim o ne dicek sende cok dikkat et şeker sıkıntı oluyor
Rabiamina Gulsahkaya36381 bende şeker çıkmadı ama yine de bazı şeyler baş ağrısı yapıyor. Garip bir durumdayım. Bebekler sağ salim doğsun inşallah 😊