g_b1903 Kızlar ogrendigim gunden beri kahve rengi lekelenmem var onceden akintiydi lekelenmeye dondu normal mi ne kadar surdu sizde duphaston da kullaniyorum normal mi
Mucizemmm_ Ben de senin gibiydim sonra artmıştı 15 gün sonra filan da pembeye döndü şimdi kırmızıya döndü kesem bozulmuş ve gelişmemiş düşük olacak. İnşallsh sen sağlıkla alırsın kucağına. Ama doktora gidip görün progestan veriyorlar
Cerenn28 Geçmiş olsun ağır iş yapma uzan dinlen bende de ilk gebeliğimde vardı ve kürtaj oldum sağlıksız gebelikti maalesef kötüyü de düşünme ama