Gokcem Bizde 38 olduk Salı günü muayenem vardı dr ameliyattaymış sekreteri yarın gelin dedi bende gitmedim . Haftaya gideceğim Nedense hiç telaşta yapmıyorum ah noldu ne bitti suyum ne durumda diye aksine her hafta kontrole girmek beni sıkıyordu. Bebeğimin hareketlerini takip ediyorum hiç durmuyor maşallah suyum gelse onu fark ederim zaten ki amniyon sıvısı kendini her 1 saatte yeniler o yüzden evham yapmayın derim .
ayaniz GizemCengiz 37+0 da catı muayenesi oldum diger randevumu 2 hafta sonraya verdi suan 38 haftayız dogurmassam gidicem😂😂
NurDemir Canım bu durumda yapılacak en iyi şey bebeğin hareketlerini kontrol etmek diye düşünüyorum.Ben de 37.haftaya başladım,haftada bir gidiyorum gün içinde hareketlerini takip ediyorum.Su veya nişan gelirse de gidersin zaten gününü beklemezsin.