Merhaba arkadaşlar. Bugün ikili test sonucu için gittim ve doktor trizomi18 değeri yüksek çıktı dedi. Down sendromu fazla yüksek değil ama trizomi 1:57 çıktı. Perinatolojiye yönlerdirdi. Orda da amniyosentez yaptırmam gerektiğini eğer trizomi çıkarsa gebeliğe son vermek gerektiğini söyledi. Dünyam yıkıldı resmen. Ailemde sıvı aldırmak tehlikeli diyor. Ne yapacağımı bilemedim. Down sendromlu olsa aldırmam zaten. Allahtan geldi derim. Ama trizomi zaten doğsada yaşamaz dedi doktor. Amniyosentez yaptıran var mı aranızda? Bir tehlikesi varmı acaba