Kimyasal gebelik sonrası kürtaj olmuştum 3 ay sonra tekrar gebe kaldım o da kimyasal oldu 3 ay sonra tekrar gebe kaldım şimdi 9 haftalık hamileyim.tekrarlayandüşük olduğu için çanakkale de kadın hastalıkları anabilim dalı başkanına gittim o da korunma dediği için herhangi bir sorun yok olabilir demişti ve oldu.iki düşük yapan biri olarak söylüyorum ilkince çok üzüldüm sonra veren de allah alan da allah sağlıklı değilmiş demekki diyebiliyosun şuan hiç bir korkum yok çünkü allaha emanet edince korkun olmuyor.