Hhh03 ben 13+4 de gittim ama ultrasonda 14+3 çıktı önce gebe izlem odasına aldılar tansiyonumu ölçüler bilgilerimi aldılar kaçıncı gebelik vs sonra doktora yönlendirdiler baya bir bekledim ya aslında önümde çok kişi yoktu giren çıkmıyor uzun sürüyordu doktorda ilgiliydi memnundum