Maviniz Kızlar iyi günler 🪷 ultrasonda bir tık geride haftaligim genel olarak kış için bütün işleri bitirdim bir benim cantamla bebek için hazirlayacagim kaldı ya 29 haftayim ya da 30 hazırlamaya başlasam mi?
bebisveannesiiii Maviniz bizde 32 hafta olduk herşeyi hazır bende sadece hazırlamak kaldı kendime pijama takımı bebeğede bez sipariş verdim onlar geldikten sonra onuda önümüzdeki hafta hazırlıcam
zbanucr Maviniz 34 bitti ve ben daha hazırlamadım 😵💫 bence en geç 32 de hazırlanmalı ama temizliğim ve odası bitince başlayacağım. O sıra da 35 haftalık olacak