busra05_ Kızlar sigarayı gebe oldugumu öğrenınce bıraktım asırı bagımlı olmama ragmen ama suan misafirlikteyiz içiyolar yanımda mecbur dumanı benı rahatsız edıyo bebegıme bısey olursa diye korkuyorum
Cinardic busra05_ aynı durumdayız bende çok içiyordum öğrenir öğrenmez bıraktım iş yerinde odalarda arkadaşlar içiyor ister istemez bende bulunmak zorunda kalıyorum canım istemiyor şükür. Mümkün olduğunca uzakta oturuyorum. Bişey olmaz merak etmeyin inşallah bi daha içmeyiz 🌸
busra05_ Cinardic ay evet hiç canım istemiyor senın gıbı Allaha şükürler olsun ki ama kokusu bebegıme zarar vermesın dıye korkuyorum🌸
PinkBerryy Sigara içilen ortamda da durmamak gerekiyor pasif içicilik daha tehlikeli içiyorlarsa ortam değiştirin yanlarında durmayın.