Byznrclk17 ben stok yapmıyorum çünkü bebeğin poposuna iyi gelir mi pişik yapar mı bilmiyorum molfix aldım 1 paket bıraktım daha almayacam doğduktan sonra pişik sorunuyla karşılaşırsam farklı markaya geçerim stok yapıp pişik sorunu yaşayan arkadaşlarım çok vardı hep bezler ellerinde patladı çünkü