Meltnc15 Süreç güzeldi ebelerim çok iyiydi. Karın ağrısı ve su gelişiyle sabah 06:30′da acilden giriş yaptım nst’ye bağladılar kan verdim hemen yatış verdiler suyum geldi diye elektrikli sandalyeler var ya personel getiriyor o geldi aldı beni içeriye kadar soktu. İşlemlerimi yaptık takıları eşinize verin odaya girdim. Büyük bir sancı odası var pilates topu, matı var odadan çıkarmıyorlar zaten. Bir ebe geldi form doldurdu süreçle ilgili bilgi verdi açıklık 1 cm bebek baskısı iyi dedi doktor gidip sordu öğlene kadar bekleyeyim duruma göre suni sancıyla destekleriz demiş çünkü sancılarım yetersizdi. Suyum geldiği için enfeksiyon riskine karşı serum takıldı öğleden sonra açıklık aynı olunca 14:00′de suni sancı takıldı tabi nst’ye bağlı olmak o zaman çok zordu yatmak istemedim nst çıkardıklarında hep yürüdüm, sancı geldikçe çömeldim biraz acı çektim ama sonrası çok güzeldi açıklık 5-6 cm dediler benim sancılarım hafifledi matta hareketler yaptım ıkınma hissi gelince de hemen baktılar tam açıklık olunca yatağı doğuma hazırladılar 2 ebe 1 bebek hemşiresi vardı ilk başta kesi atmadı parmaklarıyla genişletmek istedi canım yanıyor deyince kesi attı hiç farketmedim bile 4.ıkınmamda bebeğim doğdu kucağıma koydular hemşire aldı temizledi ama güzel temizlemedi ilk hastane çıkışı iyi bir şey olmasına gerek yok özellikle saçı hiç temizlenmemiş şapkasında kurumuştu odaya geçince annem nemli bezle sildi başka şapka taktı. Dikişlerim yarım saat kadar sürdü hissetmedim sonrasında bez taktılar giyindim lohusa bölümüne götürdüler 2 kişilik odadaydım babayı 15 dk içeriye aldılar bebeği görsün diye. Bu arada sancı odasında annemi 2-3 saatte bir yanıma getirdiler 10-15 dk yanımda duruyordu sonrasında bilgi verip çıkartıyordular