Nazolii Kizlar geçenlerde burdan çok soran oldu etimed hastanesini ben oraya gidiyorum paket almistim 12 haftalikken.. orda arkadaşım çalışıyor bugün kontrole gittim sordum sizler için doğum paketi suan 5500 tl olmuş 🤷♀️
deletedmom734 Nazolii Ankara Tıpta doğum yaptım Prof kontrolündeydim muayene ücreti 120 tl sezeryan doğuma 2500 tl verdim özel gibiydi çok ama çok memnunum yine doğum yapsam yine oraya giderim aynı hocaya ♡ şükürler olsun doğumum çok iyidi
Msdenizkky Nazolii etimed de Elwing6 o sigorts ücreti demir demir haystın di mi? Hastane paleti daha pahalı oluyorr
Nazolii deletedmom734 önemli olan memnun olmak zaten 💞 Allah herkesin karsisina iyi doktorlar cikarir insallah 💫
oksijeno2 deletedmom734 merhaba kime gittiniz nasil ulastiniz doktorlara ben de cok istiyorum ama dolu kabul etmiyor hocalar :(
TomurcugunAnnesi deletedmom734 Bülent Hocanın mı muayene ücreti 120 tl idi? Ben de Bülent hocaya gidiyorum dışarıda muayenesine. Doğuma o da giriyor mu? Kontorlumu Bülent Hoca yapıyor dışarıda yaptığı için Ankara Tıpta doğum yapabilir miyim bunu da bilmiyorum 😣
deletedmom734 oksijeno2 Bülent Berker e gittim canım hocayı tanıyordum ben zaten dışardan randevu nasıl alınıyor bilmiyorum
Busraatpl Nazolii sadece doğum ne kadar bilginiz varmı ? Ben ptesi sordum daha değişmedi demişlerdi..
Mucizeannesi2806 Elwing6 medikal park da fiyat nedir peki öğrendiniz mi acaba 🤔orda %30 indirimimiz var çünkü birde ona bakayım ama Hacettepe üniversitesi de cazip geliyor bu ara
Mucizeannesi2806 Allah'ım bende kafayı yemek üzereyim bu gün bende öğrendim etimed den 5500 dediler benim tahliller bittiği halde en son 4450 dediler bunlar nasıl fiyatlar yahu çok samimi arkadaşım geçen yıl 1000tl ye doğum yaptı bir yılda nasıl olduda 5500 oldu ya bakıyorum yazılara Ankara kadar pahalı yer yok.simdi Hacettepe yi araştırıyorum oraya gidicem büyük ihtimalle
Nazolii Mucizeannesi2806 malesef oyle canim kizim 2 bucuk yasinda onu dogum ederken 1200 tlye etmistim 🙈 %30 indirimimiz vardi ama simdi fena artti
Mucizeannesi2806 Adalet66 gerçekten mi bende tam tersi duymuştum Hacettepe için erken gebelikleri almıyorlar diye birde tanıdık var orda ayarlarım dedi ama inşallah bakalım.sen Hacettepe ye mi gidiyorsun canm
Adalet66 Mucizeannesi2806 ben ilk gebeliğimde oraya gittim ve tavsiye etmiyorum canım 8 ya da 12 haftadan sonra bakmıyorlar
Mehtapp06 Fiyatlar uçmuş gerçekten de dün lokman hekimden paket aldım 5200 dediler MEB indirimi ile 4940a anlaştık.
Nazolii Mehtapp06 malesef yaaa ben 3 aylıkken aldim paketi 4 bin tl demislerdi pesin verdigim icin 3700e anlastik simdi 5500 🙉🙉
Nazolii Busraatpl bilmiyorum canim cunku carsamba gunu gittim ben artmisti sadece dogum artmadan önce 2900 tl idi simdi artti mi onu bilmiyorum 🙈