Ergullll 2. Gebelikte olsa 3. De olsa hemen hissediceksiniz diye birşey yok her hamilelik cok çok farklı 24 e kdr hissedilmemesi normal kabul ediyor 3. Gebeliği olup 20 de hisseden de var eli kulagindadir hissedersiniz yakinda ilk bebegimi 16 da 2. Bebeğimi 17 e hissettim iki hamileligimde bir birinden çok farklı ilerliyor endişelenmeyin hissedersiniz