dilaaann Kızlar 33. Haftadayım bel ağrım çok olmaya başladı bir de vajina ağrısı eklendi üstüne ve sürekli ishalim korkuyorum bunlar normal mi ? Yaşayan var mı ? Özellikle ishallik durumu merak ediyorum çünkü internette ishal değil kabızlık görünür yazıyor
zeynepramo Merhaba şuan aynıyım 33. Hafta ağrılarını okuyim dedim resmen beni yazmışsınız yok mu buna hal çare geceyi ağlayarak geçirdim çok kötüyüm