Ebruperest Kızlar geçen hafta yani 36+2 de gittiğimde bebeğim 3284 gramdı.bugün kontrole gittiğimde ise 3244 gram çıktı.Neden böyle olmuş olabilir doktorum birşey söylemedi üzüldüm açıkçası. Şuan 37+1 günlük.
Jasmine2426 Ebruperest kilosu çok iyi masallah bence bir sorun yok olsa doktor derdi zaten 4000 kilo üstü bu sefer normal doğumu engelliyor
Yenianne6161 Ebruperest alacağını almış zaten annesi sona gelmişsiniz içini ferah tut kendini strese sokma bisey olsa doktor derdi