Mavili1480 Reglime 4 5 gün var merak ettim yaptım birkaç dakika içinde çizgi göremedim çöpe attım şimdi baktım belli belirsiz bir çizgi var 2 gün önce de de yapmıştım günlerdir kurums çizgisi bile yok fotoğraf ekliyorum
dilaaann Mavili1480 eczaneden erken gebelik testi alıp yapın benim reglime 6 gün vardı erken gebelik testi ile öğrenmiştim silik çıkmıştı gidip hemen kan verdim beta 24 çıkmıştı
sendekimsinnn Mavili1480 fıtoda çok iyi görünmüyo sen canlı daha iyi görüyosundur ama yarın yine yap belli olur inşalalh
Mavili1480 -Papatya33 1-2 dakika baktım yok diye çöpe attım canım sonra bir bakayım dedim çok silik çizgi 2 gün önce ki testte evdeydi ona baktım kuruma çizgisi dahi yok ikiside aynı marka
-Papatya33 Mavili1480 alalh Allah yarın tekrar yaparsın olmazsa. Biz beraber yapacaktık cumartesi günü bak beni ektin 😀
Mavili1480 -Papatya33 Ben çok test yapan biriyim canım kuruma çizgisi dahi görmedim bu testte emin olamadım şimdi 🤦♀️
-Papatya33 Mavili1480 cumartesi tekrar yap ama bak duramazsın artk yarın da yaparsın. Şuan şeytana uymamak için zor tutuyorum kendimi.
Mavili1480 -Papatya33 Çıkarım eczaneden alırım 1 saate canım onda varsa çıkar bencede bu test gözümü kör edecek 😂
Mavili1480 dilaaann Deneyeyim sizde silik çizgi gördünüz mü testimde yoksa benim gözlerde mi sorun var acaba 😂
dilaaann Mavili1480 açıkçası ben de görüyorum o çizgiyi ama yine de hemen test yapın çok merak ettim bende hayırlısıyla güzel haberler verin bize 🥰🥰