aselinannesi1997 Kızlar 2bucuk aylık bebeğim var bugün test yaptım. Var mı sizce https://imgyukle.com/i/COwFkn https://imgyukle.com/i/COwleh
Nznks aselinannesi1997 canım var doğumun normalse yine iyi ama sezeryansan Allah yar ve yardımcın olsun
KurabiyeninAnnesi123 aselinannesi1997 bu teste göre var ama en net sonucu kan vererek ala bilirsin kuzum testler çok yanılta biliyor kanla içini rahatlata bilirsin
Minigiim-vebenn52 aselinannesi1997 Allah yardımcın olsun var ise zor olur dikiş yeri daha toplanmadan