Bidemet 36.haftaya girdik doktor sezeryan günü kesinlestirelim yarın gel alttan muayene yapacağım dedi sezeryan olacağım için alttan muayeneye ne gerek var rahim ağzı uzunluğuna bakacağım dedi yumuşayıp yumusamadigina bakacağım dedi cok korkuyorum ya
Mine-tayfun Bidemet bende sürekli sordum ne zaman alttan muayene olucak diye doğum sancın gelince acilde alttan muayene edilecek dediler 37 haftada bebeğim makat gelişti suyum azalmıştı doktor sezeryan doğuma yolladı acilden girdim alttan muayene ettiler ve gram acımadı boşuna korkmuşum
Bahrr Bidemet sezaryen olacağım için hiç alttan bakmadı hatta sancılanır lekelenmem oldu sezeryana alacağım istersen alttan muayene edeyim dedi ben hayır deyince direkt aldı hiç bakmadı yani
Nhrr Bidemet eğer siz istemezseniz bakmaz çünkü su gelmemis nişan gelmemiş daha önce alayim dese o da yok. Ama acımıyor merak etmeyin alttan ultrasyona sürdüğü jeli sürüyor parmağına 1-2 saniye sürüyor.
skulentizm Nhrr ben niye bu kadar zorlandım anlayamadım halbuki canım tatlı değildir. Bir tarafta kemik varmış sanırım ondan dolayı acıdı diye düşünüyorum. Bir de benim doktorum uzun baktı hatta acıdı diyince bıraktı.
Xxxxci Bidemet acıma falan olmuyor kendimizi kasınca ve korkuyla gittiğimiz için acıdı sanıyoruz. Bende çok büyük bişey sanıyordum 2 saniye sürmüyor kendini rahat bırak başka da hiç bişey yok