A_4 anılarım canlandı 😂 devlet hastanesine girmiştim prilam yazsın diye,öyle kafana göre istemiyemezsin gel bi tahlil yapalım bakalım gerçekten ihtiyacın var mı dedi.sonuçları almaya gittim dedi ki seni ayakta görmesem yatış veririm😂al iç. Hemen yemek ye demişti.bunu iş yerime söyledim bana ne dese beğenirsin 😂o değerler bizim ülkemizde düşük sayılıyor Avrupa için normaldir bişey olmaz😒