Minikprensinannesiiiii MiracAlpinveUmutunAnnesi son 40 gün ama sancılarım başladi inşallah erken gelmez 🤣
MiracAlpinveUmutunAnnesi Minikprensinannesiiiii Ay gerçekten mi yalancı sancı mi Rabbım sagsaglim kucağına almayı nasip etsin 😍
Mrs_Demir MiracAlpinveUmutunAnnesi evet hazır çok şükür benim 2. Doğumum olduğu için ilk kızımın tecrübesinden hazırladım herşeyi :)
Minikprensinannesiiiii MiracAlpinveUmutunAnnesi nst de de çıkıyor canım sancılarım kasılmam çok oluyor
MiracAlpinveUmutunAnnesi Kaddze Çok şükür çok zor olmadı ama suni sancı aldığım için çok zorladım senin
Kaddze MiracAlpinveUmutunAnnesi 13 saat suni sanci yedikten sonra oldu zordu baya bu yuzden 2. Dogumdan korkuyorum daha kolay olur diyorlar ama bilmiyorum
Ebruperest MiracAlpinveUmutunAnnesi evet ama geçmek bilmiyor halsizlik kaburga ağrıları yoruldum artık gelse diyorum ☺️
MiracAlpinveUmutunAnnesi TugbaOzturk Büyük ocakta 7 yaşına girecek inşallah 😂 ismin tanıdık geliyor ama bakmam lazım bi 😍
fatsfats-92 MiracAlpinveUmutunAnnesi Bence ikinciler böyle oluyor tecrübeli olunca yavaştan alıyoruz bizde daha bişey almadık😂
MiracAlpinveUmutunAnnesi fatsfats-92 Birde oğlumda kalan kıyafetler var sadece 7 8 takım yenidogan alırım 😂
MiracAlpinveUmutunAnnesi Kaddze Sende suni sancı almışsın çok zordu dimi ya 13 saat daha zor olmuştur ben okadsr çekmedim inşallah daha kolay olur
Kaddze MiracAlpinveUmutunAnnesi evet gercekten cok zordu yorgunluktan artik yuruyemez hale gelmistim ama herkes ilkler her zaman uzun olur ikinciler daha hizli gelir diyorlar bilmiyorum dogruluk payi varmidir
Defnezumramom MiracAlpinveUmutunAnnesi uygulamada 105 ama sezeryan olacağım için 10 gün öne çekiyor o yüzden son 95 25. Haftadan selamlar 😊❤️
fatsfats-92 MiracAlpinveUmutunAnnesi Benim kızım var 6 yaşinda ondan kalan sarı mavi vs renkleri kullancam bende😂 Bende 4 tane hastane çıkışı alırım iki üç de tulum idare eder sonrasına bakarız artık. Ama bizim battaniyelerimiz hep pembe mavi battaniye de lazım sanırım 🥲😂
Defnezumramom MiracAlpinveUmutunAnnesi buraya kadar anlamadım kızımdan dolayı ama son 3 ay hiç geçecek gibide değil bi taraftan günler kısa olduğu için geçecek gibide bakalım nolcak😅