Hanımlar ben ofiste görev alan bir beyaz yaka çalışanıyım. Bulunduğum ofiste yemek masrafını şirket ödüyor ve dışarıdan yemek ihtiyacımızı karşılıyoruz. Hamile olduğumu öğrendikten sonra beslenme konusuna dikkat etmeye çalışıyorum ama dışarıda neredeyse sağlıklı yiyecek yok denecek kadar az. Hem gereksiz kilo almaktan hem de bebeğimi yeterli besleyemediğimden endişe ediyorum. Evden yemek getirmeyi denedim bir süre ama her akşam evde de yemek yapamıyorum bazen aperatif şeylerle günü geçiriyoruz. Benim gibi çalıştığı yerde dışarıdan yemek siparişi eden anne adayları var mı acaba ne önerirsiniz beslenme konusunda danışmak istiyorum.