30.haftadan beri inanılmaz bir kalça ağrısı çektim topallıyordum hiç dışarı çıkmadım anca odalar arası süründüm 3 hafta sürdü neredeyse şükür hafifledi şimdi m*gosit adlı ilacı kullanıyordum magnezyum için doktorum o yeterli olmuyor başka bir şey önereceğim dedi onu alacağım seninki de geçer inşallah