buzzlightyear Reglime 4 gün var bugün regl ilk günüm gibi karın ağrısı ve şişlik ile uyandım test yaptım lütfen bakar mısınız silik 2. çizgi var mı demek kan versem sonuç çıkar mı kese gözükür mü
Nursotu buzzlightyear var gibi canım bende ikinci çizgisi gördüm en net olanı kan vermek kese bildiğim kadarıyla beta belli seviyeye gelince gözüküyor ☺️
Sevalkatk buzzlightyear çift çizgi net görünüyor hamilesiniz ama emin olmak için gecikmeyi bekleyin isterseniz yada kan verin
buzzlightyear Gizem1504 evet 5 dk içinde çıktı çok şaşkınım yarın tekrar test yapıp öyle mi kan versem
Gizem1504 buzzlightyear gecikmeyi bekleyip öyle kan verin sürekli test vermek yıpratır kese de sanırım 2000 3000 arası gözüküyor
buzzlightyear MOSS Esayyy977 İnanamıyorum hala ya şaka gibi bu çizgiye göre beta kaç çıkar gecikmeyi bekleyip mi kan versem acaba 🤯
rozamomy Kan verip sonuca göre 48 saatte bir tekrarlayın artışı görmek için, beta 3 bini geçtikten sonra da keseyi görürsünüz Allah ın izniyle 😊🌸
2Princess1Mom buzzlightyear Pozitif görünüyor🥰Benimde adete 4 gün kala böyleydi ilk yaptığım hemen gözüktü, aynı gün akşama doğru tekrar yaptım o negatif çıktı. Şuan 2 günüm var bekliyorum adet gecikmesine göre yol alacağım.
Esayyy977 buzzlightyear kesinleştirmek için kan ver bence direk benim bu şekilde olan testim 150 200 arasında çıkmıstı
MOSS buzzlightyear gecikme beklemeye gerek yok. Beta degerinin de onemi yok az yada cok cikabilir duzenli artis onemli. ztn 3kez 2gunde bir kan verdiriyorlar
Nese21 buzzlightyear evet gebelik var görünüyor..kese belli bir hcgye ulaşınca görünüyor..siz yine bir kan testi yaptırın ve sonuca göre gidersiniz