Merhaba arkadaşlar 18 haftalık hamileyim 12 haftamdan serklaj oldum doktorum dikişimin tutuğunu iyi olduğunu söyledi ama bebek dikişe yakın o yönde dedi anlamadım baskı hissetmiyorum bebekten dolayı ayağa kalkınca arada sancı oluyor kasıklarda yatacaksın ayakta durma yok dedi bebek küçük olduğu için mi acaba aşagıda daha