Baby_B Kizlar dün geceden beri 3 kez ciktim idrara Gece baya köpüklüydü üstü,sonra diger 2 sizde az azdi Az su iciyorum ondan olabilir mi? Bunu yasayan var mi? Doktora haftaya gidicem,kafaama takildi.
Baby_B Asi_07 gecen hafta tahlil vermistim Lökosit biraz yüksekti,38di Bol su icmeye baslamistim Devam ederse köpük ozaman sorunmus galiba Daha öncede 1 kere olmustu Bugun izlicem ona göre gidicem Tesekkurler