Brcndnz Merhaba 15 haftalık gebeyim amniyotik bant çıktı rahimde yapışıklık ya da bebeğin eşi oluşurken oluşmuş çok şükür bebeğin ayakları eli falan temas etmiyormuş ama böyle bir şey yaşayan var mı :(