busra05_ Günaydın güzel anneler bu sabah uyandığımda karnımın sol kenarında bi ağrı var anlayamadım bebiş büyüdüğü için mi yoksa üşütmekten vs de olabilir mı
Turuncukadin busra05_ merhaba ben de 11 haftalık gebeyim ve karnımda üşütmüşüm gibi bir ağrı var doktora gittim idrar kültürü aldı hiçbir şey çıkmadı. Ultrasonda da baktı bebek de iyi ama karnım şiş ve sancılanıyor gibi