GamzeeeYigittt Merhabalar doğumuma az bir süre kaldı. Yeni doğum yapmış sevgili anneler; Kulaktan kulağa duymuş olduğunuz değil de deneyip gerçekten evet bunu bunu yedim süt yaptı, sütüm arttı diyeceğiniz gıdalar hangileri paylaşır mısınız?
Bubu_ GamzeeeYigittt damlalar süt artırıcı çaylar mı neler neler kullandım faydası olmadı aile hekimim boza iç demişti günde 1 bardak kadar bebeğim doymuyordu ilk içtiğim gün sabah kalktığımda şok olmuştum yatak süt gölü gibiydi ve göğüslerim şiş sızlıyordu artık ilk kez o gün doya doya emzirdim sonra hep bozadan devam ettim herkese öneriyorum ☺️
Selma2412- GamzeeeYigittt kesinlikle dereotu, hakiki tahin helvasi ve su eğer yemeklere de kimyon dokerseniz baharat olandan hem gaz sorununu azaltır hem de süt yapar hepsini denedim farkı gördüm canım
GamzeeeYigittt Bubu_ Çok teşekkür ederim tam da kışa denk geliyor bozayı da rahatça bulabilirim sanırım🥰🥰🙏🏻🙏🏻
Htccndn Yulaf yiyorum ve bestlak damla kullanıyorum gerçekten ikisinin faydasını gördüm görmeyede devam ediyorum ☺️
Bubu_ Deletedmom_72 ben bozulmaması için dolaba koyuyordum soğuk daha iyi geliyordu tadı bende emzirme döneminde içtim hep içilmeyecek gibi değil
Surprizbebek1 GamzeeeYigittt Sütün yeterli gelmesi için en en en önemli şey stresten uzak kalma ve dinlenme(+bol su). İlk bebeğimde bunlar dışında her şeyi denedim hemen hemen, ama yetmedi. Şimdi ikinci bebeğimde kendimi hiçbir şey için asla yıpratmıyorum ve doya sıya emziriyorum şükürler olsun