Bir haftadır sizin başınızı ağrıtıyorum ama yardıma ihtiyacım var bi fikir verebilirseniz :(
Beta 28ekim 113
30ekim 145
1kasım 160
6 kasım 295
Sağlıksız gebelik ilaçla düşürelim dedi doktorum
Bugün farklı bi hastanede usg ye girdim gebeliğim 5+4 kese göründü kese de 5+2 çıktı
Ordaki doktor dış gebelik değil dedi hatta şaşırdı sağlıksız gebelik ama haftayla uyumlu kese falan diye
Simdi ben ne yapayım düşük için önerilen ilacı kullanayım mı kendim mi düşürmeyi bekleyeyim ne düşünüyorsunuz arkadaslar🥺