5+2de hamile olduğumu öğrenip doktora gitmiştim kese vardı bebek yoktu her şey normal böyle şeyler olabilir demişti bu dün gece hafif leke geldiği için acile gittim 8+1de doktor yine bebeği göremedi önceki doktorun da göremediğini söyleyince yarım saat boyunca konuştu ve ağzından hiç bir olumlu şey çıkmadı kese büyümüş ama bebek yok dış gebelik dedi alttan muayene ile detaylı şekilde baktı kan da aldı iki gün sonra tekrar gel dedi eğer bebeği göremezsek ilaç vereceğim dedi düşük için böyle durum yaşayan oldu mu? Eşimle çok heveslenmiştik ikimiz de mahvolduk dün gece anlatamam size yaşadığım duyguyu