betulsahin aylaamomm ana kucağı önerebilirim babybjörn çok pahalıydı bebek durur mu üzerinde, sever mi boşuna para vermek istemedim. Mamma ana kucağını aldım görüntü itibariyle kumaşı falan iyi duruyo dayanıklılığı da iyidir umarım yorumları da iyiydi 🌸
Betamom aylaamomm ana kucagı mamma alıcam. Kuması biraz daha sertmiş. Acıkcası ben sert istiyorum. Cocuk yatınca beli bükülmesin. Ama kafa şeklini etkiler mi ondan emin değilim. Bebek arabasını eltimden aldım sağlam ve kaliteli ama markasını unuttum.
Havin49_ aylaamomm bebek arabası joie aldım anne kucağı oğlumdan kalma bi arkadaşım hediye almıştı oğlumda kullanmadım bunalt da ikiz diye kullanamıyorum😆
EceQueen Bagi nanofold 3 aldım çok memnunum ama ağır sevmiyorsanız ağır bir araba. Ağır arabaların da sürüşü çok rahat oluyır genelde
Meryem_mm Eceeeeemmm boyu nasıl size göre ben 160boyunfayim uzun kalır mı tutacak kısmı,ağırlığı ne kadar
Meryem_mm Eceeeeemmm siz hangi rengini aldınız,şuan venüsde düşündüm almayı aradaki fark 360derece dönmesi axisin iyi bir şey mi
Rusapolat Eceeeeemmm merhabalar acaba bebek arabasından memnun musunuz ? Bugün sipariş ettim ama yine de tereddütteyim