Nilayy95 Merhaba sabırsız anneler🌸Gün gün idrar testlerimi resimli olarak paylaşmak istedim. Fikir olması açısından. 19 ekim yumurtalama tarihi ( ilişki yaşandı) 28 ekim erken gebelikte yani adete 6 gün kala ilişkiden 9 gün sonra silik şekilde pozitif. Beta hcg 18 çıktı. Beklenen regl tarihi 3 kasım. 4 kasımda yani adetim bir gün geçince tekrar kan testi verdim beta hcg 1200.Yarın 4+6 olacağım ve doktorum keseyi görürüz belki diye randevuya çağırdı. Umarım keseyi görürüm ve hamileliğim sağlıklı ve güzel geçer 🙏🏻 Bebek dileyen herkesin kucağının dolması dileğiyle 🙏🏻🌸
Nilayy95 Nilayy95 İnternetten 5 li paket halinde almıştım. Kuruma çizgisi yapmıyor (biraz reklam gibi oldu ama :) bir önceki gün de yapmıştım hiç silik çizgi bile çıkarmamıştı malasef o testi morelim bozulup attıgım için yok 🙄
Guneyinannesi1 Nilayy95 öncelikle gebeliğin sağlıklı bir şekilde ilerler inşallah ♥️🥹çok sevindim senin adına bir kaç sorum olacak adete 11 gün kala pozitif gördüm iki marka farklı testte bir oğlum var geçen aylardada ilk gebeliğim de de hiç yalancı pozitif görmedim pozitifi görünce kan verdim negatif çıktı zaten postuma yorum atmıştın🥰tekrar gebelik testi ne zaman yapmalıyım adetime 8 gün var ?
Sevgiiss Nilayy95 ayyy şimdi yorumunuzdan baktım geldim buraya konuyu canlandırıyorum 😄 bende de prodoctor var . 13 Kasım pik 14 Kasım çatlama oldu. Biz 12 Kasım 14 Kasım değerlendirdik . Bende 9. Gün yapacağım sanırım demek ki çıkıyor 😄 23 Kasıma denek geliyor 😄
Mamiko_2020 Gerçekten çok iyi olmuş,şahsen gebelik yeniyken ve sonrasında nasıl görüneceğini merak ediyordum 🤗🌸
Nilayy95 Mamiko_2020 inan bana hep böyle araştırıyordum ama yeterince bilgi alamıyordum. Kendimce testleri biriktirdim en azından başkasına faydam olsun diye 💜
Mamiko_2020 Nilayy95 senden cesaret alarak bende bugün bi erken gebelik patlatırım 🤣çatlama sonrası 8.gün bakalımmm 😍
Nilayy95 Mamiko_2020 benimki bir önceki gün hiç çıkmamıştı morelim bozulmuştu baya. Ertesi gün yapmicam diyordum rüya gördüm bebeğim güya bana kalk test yap dedi 😅 kalktım yaptım silik çizgi gördüm
Mamiko_2020 Nilayy95 benim çatlama sonrası baya bayaa kasık ağrım oldu regl olacak gibi yada batmalar vs.Bi belirtimde yok öyle ama umutluyum bu aydan 🫶🏻Merakten kaset test yaptım 2 gündür,haliyle negatif 😅ben biraz fazla aceleciyim hemen olsun yada yoksada yok modundayım 😅
Nilayy95 Guneyinannesi1 bence biraz beklemesin sanırım bazı testler çok yalancı gösteriyor. Ben baya araştırarak almıştım. İnşallah dileğince gönlün olsun. İyi dileklerin için teşekkür ederim 😍
Mamiko_2020 Nilayy95 freely erken gebelik yaptımda,başta yeri belli oldu yani felaket gölge 😅sonra durdukça daha belirgin gölge oldu o haline göre ama tabi ki yine net görünmüyor,kasık ağrımla akıntım var bilemedim,varsa yarın kesin çıkar net sanırım
Mamiko_2020 Hamileyim 🥹dün ki testim zor görünüyordu,bugün ki test düne göre gözle görünür şekilde 🙏🏻✨