Kbradll Şimdi benim son adetim 27 Eylül’de ona göre 5+6 haftalığız ama doktorun yaptığı USG de 5+2 günlüğüm yani bebeğimde falan bir sıkıntı mı var veya başına böyle bişey gelen oldu mu ben çok endişeliyim de bu konuda
Btl066611 Kbradll aynı günüz 😍 5+6 bende yarın gideceğim doktora sen keseyi bebeği gördün mü ? Kalp atışını ?
Donaldvetomris Kbradll ilk haftalar benimde öyleydi şimdi 4 gün öne bile geçti bebeğim 😊 için rahat olsun bir kaç gün oynaması sorun olmaz 💐
Kbradll Btl066611 ben gittiğimde usgde minicikti 5+0dedi haftama doktor ama adet dönemime göre 5+6 günlük olman böyle bir kaç gün oynaması 3 gün falan oynuyor bende endişlendim
Kbradll Kbradll tabi ozaman arasında 3 gün falan vardı böyle değildi 5+0 Ken kontrol oldum sam o gün 5+3 falandım adetime göre
Btl066611 Kbradll bende yarın öğreneceğim detayları bakalım bana ne diyecek haftasından öndemiyiz gerisinde miyiz bende çok merak ediyorum bebeği görebilecekmiyim ultrasonda heyecanla bekliyorum
Busecan Benim de başlarda 3 gün geriden geliyordu doktorum geç döllenme olabilir endişelenecek bi durum yok dedi. Şu an normal haftamın önüne bile geçtik çok şükür korkma sen de 🫶🏻