kubradymc evet bizde perinatolog ile ilerlemiştik. 35.haftada ciğer geliştirici uygun görmüştü kendisi. Yapıldı. Ve 1 hafta sonra zorunlu sezaryen oldum. Bazeb hiçbir sebebi olmuyor malesef. Benim bebeğimde 1800 kg da takıldı kaldı. Son hafta forumdan okuduklarımı yemeye başladım. Kefir, sütlü cicibebe, muz. Sürekli amq sürekli. 1 haftada 400 gr alarak 2200 kg doğdu. Doğduktan sonra 2 kg a düştü tabi.